sobota, 28 maja 2016

Czego dotyczy blog?

Od jakiegoś czasu gotuję sama dla siebie, staram racjonalnie się odżywiać, wybierać zdrowe produkty, gotować smacznie i urozmaicać moje menu. Mam 19 lat, wiem, że niektórzy w tym wieku są masterchefami, cóż, ja na pewno do nich nie należę. Bazuję na prostych przepisach i często zaliczam wpadki. 

Mam swój kalendarzyk, zapisuję w nim tygodniowy jadłospis, potem tworzę listę zakupów.  Przepisy najczęściej biorę z internetu i modyfikuję, czasami wymyślam sama. Problem w tym, że szybciutko zapominam co robiłam, co tam dodałam, w jaki sposób, a czasami nawet czy mi smakowało :D

Więc myśl - trzeba to wszystko spisać. Ale w zeszyciku, o którym mogę tak szybko zapomnieć jak o moich przepisach? Nie! Żyjemy w XXI wieku, cyfryzacja i te sprawy, więc postanowiłam zapisać to sobie w jakiejś formie online. Pomyślałam o blogu. Mogę tu dodać zachęcające zdjęcia, krótki opis - słowem, dużo lepsza alternatywa małego zeszyciku lub pliku kartek. Będzie świetnie, jeśli podzielę się tym z ludźmi lub zainspiruję kogoś, w ten sam sposób, w jaki ja korzystam z blogów.

Dodatkowo postanowiłam zostawiać dla siebie notatki (tak jak bym to robiła w zeszycie z przepisami) co następnym razem zrobiłabym inaczej, czy powtórzyłabym danie, jak bardzo mi smakowało.

Mam nadzieję, że znajdziesz coś co możesz upichcić,
pozdrawiam - Ewe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz